joni.lanki@gmail.com

14.8.2013

Näin unta, että tanssin erään nimeltä mainitsemattoman runoilijan kanssa niityllä. Oikeastaan minä tanssitin häntä hänen käskyjensä mukaan. Hän pyöritti minua. Minä suutelin hänen polveaan neljä tai viisi kertaa, ja se ärsytti minua, koska kuvittelin kolmannen olevan viimeinen ja siksi epäröin jatkaa. Epäröintiä ei olisi saanut näyttää. Hän tarkisti hampaani. Minua hävetti niiden likaisuus, alahampaiden epätasaisuus, tällä suulla olin juuri suudellut hänen polveaan.

Eräs nainen kirjoitti minulle vihaavansa minua. Hän eritteli tarkasti syyt. Häntä iljetti se, minkälaisena yritin tuoda itseni esiin. Ja moni muu asia, oletan, en lukenut kirjettä loppuun, vaan tulostin sen turkoosille paperille. Myöhemmin hän leppyi minulle, kun autoin häntä sitomaan veneen köydet laituriin. Tosin vähän myöhemmin isäni, jonka veneellä me ajoimme, tuli tarkastamaan solmut ja sanoi niiden olevan päin persettä.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti