joni.lanki@gmail.com

3.4.2013

Näin unta, että musta koira piti lopettaa. Ampua kuoliaaksi. En muista miksi. Kaverini otti aseen ja ampui sitä muutaman kerran kylkeen. Ei se muuta kuin ulissut vähän ja katsoi taas minua surkeana. Säälin sitä. Minulla oli musta koira, kun olin pieni, kutsuin vahingossa tuota koiraa sen koiran nimellä. Kaverini ampui vielä lisää. Ei vaikutusta. Otin aseen häneltä ja sanoin, että päähän kuuluu ampua. Ammuin päähän. Mutta koira nousi taas pystyyn ja katsoi minua hätääntyneenä. Luodit loppuivat. Huusin kaverilleni, että etsii nopeasti lisää luoteja, mutta hän alkoi panikoida eikä kyennyt toimimaan, uni vaihtui toiseksi, ja se toinenkin jäi kesken, kun heräsin.

3 kommenttia :

  1. Minullakin oli musta koira, kun olin pieni. Nyt minulla on kaksi mustaa koiraa, ja olen edelleen pieni.

    VastaaPoista
  2. Minulla on kaksi melkein valkoista kissaa, ja olen pieni vain ajoittain.

    VastaaPoista
  3. MOI JONI KIVA BLOGI TEE GUNILLA

    VastaaPoista