joni.lanki@gmail.com

13.10.2013

On valheellista odottaa valhallaa, sinne pääsee vain halallihavat ihmiset, ja minä olen mädättänyt itseni länsimaisella viimeisen ihmisen ylensyömisellä ja ylenkatseella. Paasto tarkoittaa minulle vain aikaa, jonka olen unessa. Tyhjän paperin kammo, maailma on valkoinen kirjoittamaton paperi, käärittävä patongin ympärille. Otin hämärässä valaistuksessa valokuvia patsaista, niistä heijastuu valo kauniimmin kuin ihmisistä, ja ne katsovat sisyfaattisesti yhteen pisteeseen, josta minä en tiedä mitään, käteni horjuu, minua huvittaa, minun ihoni on lämmintä ja mukautuvaa, minun ihoni romahtaa sisäänpäin, tässä minun omassa suljetussa pienessä maailmassani, jonka horisonttikin on introvertti.

1 kommentti :

  1. Introvertikaalinen kumarrus = laksatiivilatinaa. Hieno on.

    VastaaPoista